Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jak zamontować szpicla (samobójcy)

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jak zamontować szpicla (samobójcy)
From: Animka <animka@to.nie.ja.wp.pl>
Date: Tue, 20 Jun 2023 14:34:46 +0200
W dniu 20.06.2023 o 13:41, Trybun pisze:
W dniu 19.06.2023 o 23:39, Animka pisze:
W dniu 19.06.2023 o 17:45, Trybun pisze:
W dniu 18.06.2023 o 16:33, Animka pisze:
W dniu 06.05.2023 o 11:22, Trybun pisze:
W dniu 05.05.2023 o 20:37, Animka pisze:

Jak już 11 jest zainstalowana to potrafi wyłączyć nie tylko TPM ale cały układ security. Tak zrobił u mnie. Modemy Huawei czy VirtualBox są niezgodne i w11 zalecił ich usunięcie, a że tego nie zrobiłem to wyłączył prawie wszystko to co było początkowo warunkiem instalacji.

Co za chamy :-(

A może to i dobrze, te ich ochrony niczego poza spowalnianiem kompa nie gwarantują.

To znaczy, że jak to wylączę to zamknie się Windows Defender i te jego odnogi?

Nie, źle sformułowałem - to nie są ich, czyli Microsoft ochrony a producentów sprzętu, Microsoft w W11 tylko tego wymaga.

Szkoda, że nie można tego wywalić (wyszarzone opcje).
Dodam jeszcze (nie wiem czy o tym pisałam), że poeksperymentowałam w Biosie i ten TPN2 się włączył i Win11 Pro zainstalowałam wkrótce po napisaniu tego j.w posta.

Po co, tym bardziej że skoro są wyszarzone to nie są aktywne..

To znaczy,że Microsoft nie pozwala tego wywalić ani nic zmienić we właściwościach. Tego defendera mam 2 razy. Raz w folderze programi files (86), a drugi raz w programie files (64 bit).

Aby defender się nie włączał można zainstalować zewnętrznego antywirusa.

I jakie wrażenia robi 11tka? Jak dla mnie to numero due wśród dotychczasowych wersji, zaraz po XP.

Już się przyzwyczaiłam, bo najpierw (po Win.8.1) miałam krótko co prawda Win.10.

Z czasem zobaczysz więcej zalet, ot choćby mocno usprawniony system aktualizacji.

Znasz to?
https://www.onet.pl/technologie/komputerswiat/w-ten-prosty-sposob-uruchomisz-ukryte-motywy-windows-11-niestandardowe-kompozycje/rwkzfrf,3355dd20

--
animka