Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Tani 8TB na archiwum

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Tani 8TB na archiwum
From: "ptoki (ptoki)" <sczygiel@gmail.com>
Date: Wed, 10 May 2023 20:04:20 -0700 (PDT)
On Tuesday, May 9, 2023 at 4:49:14 p.m. UTC-5, m4rkiz wrote:
> zależy gdzie te nośniki, bo jak się dom spali czy jakaś powódź będzie to
> słabo, albo nie
> daj boże zwykły piorun kiedy akurat wszystkie trzy będą online

Tak to nawet awsowe dziewiatki wysiadaja bo opisujesz skrajne przypadki.

> a tak - hostujesz komuś jakiś zaszyfrowany kontener, a w zamian dostajesz
> takie samo
> miejsce pół kraju czy świata dalej - ciekawa opcja

Ta, i sciagnac sobie to spowrotem trwa godziny.

Jako trzecia kopia to nie widze problemu ale dwie pierwsze warto miec gdzies
pod reka.

Ale jak tam wujenka sobie zyczy, my tu tylko sobie doradzamy wiec nie ma co
ambicjonalnie podchodzic. Ja jade na trzech kopiach u siebie , jak mi sie dom
spali to najmniej bede plakac za danymi z dyskow...