Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] co ucieszy gracza

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] co ucieszy gracza
From: PiteR <email@fauszywy.pl>
Date: Sat, 29 Apr 2023 22:20:25 +0100
in <news:644d59c5$0$19609$65785112@news.neostrada.pl>
user _Master_ pisze tak:

> Siedzę przed kompem z i5 6 generacji 16 G RAM i win 8.1

Win 8.1. Najlepszy system Microsoftu ;)
Ma Programy a nie Aplikacje, nie blokuje skopiowanych .url
Ma okienka a nie "strony www" wymieszane z apletami.

> Nie zamierzam go przez najbliższe przynajmniej 3 lata
> modernizować.

Pierwszy raz w życiu mam 32gb ramu. Rekomenduję dokupić ;)

> Elementem który nie pasował do całości był dysk, tani zwykły SSD

Lubie te zwykłe ssd 2.5".
Zabieram systemowy w kieszeń jadąc do Polski jak czekolade.
no i są tanie.

Nie lepszy RAID z tanich niż jeden nvme hiper super?
Bez radiatorowy się nagrzewa do 50'C

https://www.amazon.co.uk/Kingston-SKC600-256G-Internal-Encryption/dp/B07ZDBZDR9

Nie mam pci 4.0 i płyta ogranicza nvme :/

--
Piter

za młody żeby kraść
za stary żeby programować