Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] W10 Home 64 vs 32 bity.

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] W10 Home 64 vs 32 bity.
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: Wed, 19 Apr 2023 21:50:52 +0200

Jeżeli są takie możliwości to zmień lub dokup SSD chociaż ~128GB (~100zł) i na nim zainstaluj system. Nawet nie będzie czego porównywać.

SSD sporo staniały - za tyle to teraz np. w promo xkom kupi wd green 512 GB
Tak czy siak wg mnie szkoda wydawać jakieś złotówki w taki staroć.

Tak starego Nortona daruj, W10 ma Defendera który spełni całkowicie Twoje potrzeby.

Przy okazji odczuwalnie wpłynie na używanie tego sprzętu - jak każdy współczesny AV, może CatchPulse będzie najlżejszy(dawno nie używałem) Polecam zrezygnować w ogóle z AV. Sandboxie do uruchamiania czegoś podejrzanego, virus total do sprawdzenia.