Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] W10 Home 64 vs 32 bity.

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] W10 Home 64 vs 32 bity.
From: "neelix" <aneelix@wp.pl>
Date: Tue, 18 Apr 2023 18:32:49 +0200

Użytkownik "ąćęłńóśźż" <a@e.pl> napisał w wiadomości news:643e4f03$0$19614$65785112@news.neostrada.pl... 2003 chodzi na w10 64. Do polskiej wersji jakieś trzy poprawki KB się nie dociągają (do angielskiej można znaleźć KB w necie) Generalnie rozumiem Twój ból, bo na XP miałem sporo fajnych programów, których już nie odtworzyłem na w10.

I to jest ten ból. :-( Filmy, muzyka do obróbki pod WXP. Przećwiczone, szybko, sprawnie. Zaczynać teraz od zera na W10? Office 2007 wlazł na W10 (32 i 64 bity). Drukarka HP już nie wlazła pod W10. Norton AV 2008 - nie, a używałem ze 13 lat za darmo! Teraz ceny subskrybcji po 1 roku są bandyckie. Nero 6 jeszcze nie próbowałem bo razem z Nortonem jest podejrzany o robienie BSOD. Pod WXP kartki z życzeniami już nie dawało się wysłać. Przeglądarki nie wyrabiały (certyfikaty, brak synchronizacji czasu, cuda niewidy...). Stąd W10, bo W11 już nie wejdzie do tego PC, a starszyli że od stycznia 2023 już nie da się pobrać W10.

--
Pozdrawiam
neelix