Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] VeraCrypt brak obrazu HDMI

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] VeraCrypt brak obrazu HDMI
From: PiteR <email@fauszywy.pl>
Date: Sat, 25 Mar 2023 21:53:05 +0100
in <news:7r4szmyvprjx$.78w1ni0g3umy.dlg@40tude.net>
user Adam pisze tak:

> W BIOSie masz ustawiony wybór karty graficznej na auto, czy wskazaną
> konkretną?

tu facio ma ten sam problem

To się nigdy nie zdarza w moich trzech laptopach 1080p na ekranie laptopa tylko
na hdmi.
To sie nie zdarza na win 8.1 tylko na win 10 x64 pro
To sie zdarza w pecetach podłączonych do telewizora 3840 x 2160p

Jakby telewizor nie był w stanie wyswietlić jakiejś małej rozdzielczości
poprawnie.
np 1024x768

https://sourceforge.net/p/veracrypt/discussion/technical/thread/16a152780c/
https://www.reddit.com/r/VeraCrypt/comments/j8jg67/black_screen_on_boot/