Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiw贸w] [Inne Listy]

Re: rdzewienie styk锟絯 w myszce

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: rdzewienie styk體 w myszce
From: Gil <gil@gaz.pl>
Date: Fri, 24 Mar 2023 19:55:49 +0100
In article <2a6a6c96-ad58-4045-89f9-eaa7d277cfe9n@googlegroups.com>,
sczygiel@gmail.com says...
> Zawijac w folie, wsadzic do sloika, zabierac do domu.
>
> Mozesz tez poszukac myski takiej jak np. microsoftowe w ktorych  nie
na stykow tylko czujnik ale to duzo nie pomoze bo po prostu cala myszka
zardzewieje.

> Ten komp tam tez pewnie lekko sie nie ma...

Tak mysla艂em ale do przedpo艂udnia latem tam bywa 40 stopni albo i
wi臋cej. Baterie w s艂oiku pewnie by lekko eksplodowa艂y. M贸wi臋 o myszce
bezprzewodowej bo mam ekran obracany do 艣rodka i na wewn膮trz i tak jest
obs艂ugiwany. Myszki za 6 z艂 bezprzewodowej nie widzia艂em. Najta艅sz膮
kupi艂em w Dino ale za 15 z艂. Chyba si臋 z tym pogodz臋. Styki klawiatury
te偶 rdzewieja ale po roku sie nie rozwalaj膮. Noszenie sprz臋tu co dzie艅 z
domu jest bez ludzko m贸wi膮c nie wykonalne przez sezon.
Komputer daje rad臋 wbrew pozorom. Mo偶e luty lepsze.
Dzieki za opinie.

<Pop. w W膮tku] Aktualny W膮tek [Nast. w W膮tku>