Dnia Fri, 24 Mar 2023 01:09:14 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):
> Jako że widuję to rzadko, pozwolę sobie na zawiadomienie świata...
> Kilkanaście godzin laptop był włączony -- pracował poprawnie... Po
> czym został uśpiony na parę godzin -- od dawna zazwyczaj hibernuję
> albo usypiam ten laptop. Tuż po wybudzeniu -- ukazał się błękitny,
> jak niebo ekran śmierci, po której dobre Windows idą do nieba, zaś
> złe idą do piekła... [chyba coś poplątałem?] Boję się, że sytuacja
> taka może powtórzyć się... Od tamtej śmierci już dwakroć zbudziłem
> bezproblemowo, ale lękam się... Na oko nie widać żadnej przyczyny,
> więc trudno tu o prewencYję...
>
> Wersja Windows 10 Home
> Wersja 22H2
> Zainstalowano dnia 28 kwi 2021
> Kompilacja systemu operacyjnego 19045.2788
> Możliwości Windows Feature Experience Pack 120.2212.4190.0
>
> W istocie nie instalowałem tego systemu -- kupiłem tenże laptop
> z chodzącymi/zainstalowanymi Windows na początku lutego 2017 r.
> i ani razu ich nie reinstalowałem...
>
> Procesor Intel(R) Core(TM) i5-7200U CPU @2.50GHz 2.70 GHz
> Zainstalowana pamięć RAM 12,0 GB (dostępne: 11,9 GB)
>
> Może są jakieś sugestie? -- inne niż: ,,przeinstaluj''...
Program BlueScreenView albo inny do czytania minidump.
--
Pozdrawiam.
Adam
|