Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Komputer do zdjęć

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Komputer do zdjęć
From: "Mchal M. Lechanski" <michal@doriath.eu>
Date: Sat, 18 Mar 2023 08:37:21 +0000
Dzień dobry,

Pomóżcie zbudować kompputer do obróbki zdjęć - od lat nie interesowałem się sprzętem więc nie wiem co teraz jest naj...

Ważna jest wydajność grafiki i musi być przynajmniej 8GB VRAM, do tego jakiś płyta główna z osprzętem i procesor co to się nie zestarzeje za kilka miesięcy i 32 (lepiej 64) GB RAM. Dwa wyjścia do monitora - w zasadzie dowolne HDMI, DP czy co tam jeszcze... Dyski sam dobiorę.

Do tego musi być jak najmniejszy i jak najtańszy. I ważne - ma nie mrugać wszystkimi kolorami jak to (przynajmniej na eBay) mają komputerki tzw. gamingowe.

Pomożecie? Z góry dziękuję.

--
Michał