Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] tp link Archer TX50E

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] tp link Archer TX50E
From: PiteR <email@fauszywy.pl>
Date: Thu, 09 Mar 2023 12:48:24 GMT
in <news:xo9OL.1269872$rQWd.152385@fx10.ams1>
user Marcin Debowski pisze tak:

> Cóś pewnie zakłóca. Masz np. przeładowane pasmo (wiele nadajników
> pracujących w danym zakresie). Czasami naprawdę trudno zgadnąć.
> Kiedyś miałem "baby monitor" całkiem poważnej firmy, który
> zakłócał tak skutecznie, że w promieniu 2m od tzw. odbiornika nic
> wifi nie działało.

:/

niefajnie
a tak mogłobyć miło, wyłączałem telewizor a muza dalej leciała z pc do
słuchawki i mozna było zakimać.

Bluetooth z telewizora nie ma tej wady ale mój tv niestety to rocznik
2020 w którym Samsung zabrał opcję wyłącz obraz.

--
Piter

poczekaj kawalerze! cyganka powróży przyszłość
waszego czołgu.