Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] nieczytelny dysk zewnętrzny

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] nieczytelny dysk zewnętrzny
From: Adam <a.g@poczta.onet.pl>
Date: Sat, 4 Mar 2023 16:53:12 +0100
Dnia Fri, 3 Mar 2023 22:57:48 +0100, Olek napisał(a):

> Normalnie pendrajwy formatuje się na FAT32. W normalnych zastosowaniaach
> na pendrajwie nie potrzeba zaawansowanych praw dostępu i innych
> wodotrysków systemu plików. Także lepiej wybrać FAT32.
> Oczywiście wystarczy "szybkie formatowanie".

Na NFAT32 nie zmieszczą się pliki większe od 4GB.
To już lepiej exFAT, który jest obsługiwany przez większość linuksów i
androidy.
Nie wiem, jak inne urządzenia (nagrywarki, TV), ale osobiście raczej nie
miewałem problemów z czytaniem czy zapisywaniem. Chyba tylko jakiś LG
chciał NTFS.

--
Pozdrawiam.

Adam