Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] tp link Archer TX50E

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] tp link Archer TX50E
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Thu, 09 Mar 2023 00:04:45 GMT
On 2023-03-08, PiteR <email@fauszywy.pl> wrote:
> Archer TX50E
> https://static.tp-link.com/overview-02_large_1585645973493w.png
> https://www.tp-link.com/uk/home-networking/adapter/archer-tx50e/
>
> moc karty 50%, wifi chodzi w trybie ac, do routera 3m, strop deski,
> bardzo silny sygnał. klawiatura mk270, mysz M180,
> odbiornik logitech na kablu 3m pod sufitem bo mysz gubiła sygnał.
>

> słuchawki AirPods 2nd generation
> https://www.apple.com/airpods-2nd-generation/
>
> w pracy słuchawki z Samsungiem J5 2017, hala, zasięg 50 metrów
> w domu 2 metry i dzwięk się jąka. W uchu od strony kompa gra
> [...]

Cóś pewnie zakłóca. Masz np. przeładowane pasmo (wiele nadajników
pracujących w danym zakresie). Czasami naprawdę trudno zgadnąć. Kiedyś
miałem "baby monitor" całkiem poważnej firmy, który zakłócał tak
skutecznie, że w promieniu 2m od tzw. odbiornika nic wifi nie działało.

Przy wifi można zobaczyć obciążenie danych kanałow (jest kupa programów
do tego), dla BT, nie wiem.

--
Marcin