Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] NAS z modułem SIM

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] NAS z modułem SIM
From: "news" <brop@wp.pl>
Date: Mon, 13 Feb 2023 19:42:13 +0100
Użytkownik "2late" <deadlog_FILTR_@wp.pl> napisał w wiadomości tscneu.1jg.1@outspace.org">news:tscneu.1jg.1@outspace.org...
On 12/02/2023 06:32 pm, news wrote:
Cześć
Poszukuję małego NASa do niewielkiego biura.

[cut]

Moglibyście polecić mi takie urządzenie (o ile istnieje) - w pieniądzach tak do ok. 3k PLN?

Jesli juz znajdziesz takiego NASa, to na pewno bedzie drogi.
Poszukaj modemu USB kompatybilnego z twoim routerem.
W moim przypadku jest to 'huawei e3372 4g modem'.

Pozdrawiam
--
https://badzi0r.wordpress.com/

Raczej nie dostanę się do serwerowni, a informatyk nie chce mi podać ustawień, bo dostęp Terminali do internetu działa po domenie.