Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] NAS z modułem SIM

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] NAS z modułem SIM
From: Adam <a.g@poczta.onet.pl>
Date: Sun, 12 Feb 2023 22:28:33 +0100
Dnia Sun, 12 Feb 2023 19:44:58 +0100, heby napisał(a):

> A nie może być dowolny zewnętrzny router? Przy odrobinie rękodzieła
> (ostatecznie nawet OpenWRT) możesz uzyskać efekt "łacza backupowego",
> czyli automatycznie przepinał by się na sim jeśli ethernet/wifi zaniknie.
>
> Ze śmiesznych rzeczy: niektóre mają już USB3.x i całkiem szybkie
> transfer do dysków po USB... tak tylko mówię....
>
> https://dongknows.com/best-wi-fi-router-nas-solutions/

U klientów dawałem Drayteki, które mają bardzo proste zarządzanie, ale
spore możliwości - wielokrotnie większe od różnych "wypasionych" TP-Linków
czy innych asusów.
Chyba w każdym Drayteku można ustawić łącze backupowe, autamatycznie
uruchamiane, jeśli łącze główne przestanie działać.

--
Pozdrawiam.

Adam