Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Śpieszcie się kochać W10 -- tak szybko odchodzą

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Śpieszcie się kochać W10 -- tak szybko odchodzą
From: Adam <a.g@poczta.onet.pl>
Date: Thu, 9 Feb 2023 15:31:37 +0100
Dnia Thu, 9 Feb 2023 11:06:14 +0100, Trybun napisał(a):

> Moim zdaniem właśnie to jest wygodne i bardziej przejrzyste, wszystkie
> urządzenia w jednej sekcji, nie trzeba szukać poszczególnych elementów
> gdzie indziej. Aplet "drukarki i urządzenia" można także od razu
> wyświetlić na pasku zadań.
>
> Twoich problemów nie przerabiałem, bo mam tylko jedna drukarkę i to pod
> USB, a ona sprawuje siÄ™ tak samo jak pod XP, 10, czyli bezproblemowo.

Tia... To spróbuj zarządzać tym wynalazkiem w jakiejś niewielkiej firmie,
gdzie masz np. ze 30 drukarek i trochę skanerów. Spróbuj zrobić
przekierowania, jeśli jedna drukarka zajęta.
Po kilku-kilkunastu minutach to CiÄ™ trafi nie powiem co.

A w większej wielooddziałowej firmie, gdzie masz kilkaset urządzeń, to już
raczej nie da się pracować.
Nie dziwią mnie telefony, że ktoś puścił wydruk i nic, puścił drugi raz i
też nic. A za chwilę dzwoni inna osoba z innej części Polski i mówi, że
drukarka sama jej wydrukowała ryzę papieru nie wiadomo po co.

--
Pozdrawiam.

Adam