Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] stary SSD Samsunga padł

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] stary SSD Samsunga padł
From: Adam <a.g@poczta.onet.pl>
Date: Wed, 8 Feb 2023 12:28:36 +0100
Dnia Wed, 8 Feb 2023 09:20:05 +0000 (UTC), Dominik 'Rathann' Mierzejewski
napisał(a):

> Date: Mon, 06 Feb 2023 21:51:49
> From: Adam

> Ponad 20000. Cykli włączenia jakieś 2500.

> Około 50.
>
> Niestety, wyników SMART nie zapisałem, więc podaję z pamięci.

Ale też chodzi o zgrubne szacunki.
Mam Samsungi z nakręconymi sporo ponad 30 tysiącami godzin. Ale już siedzą
w zewnętrznych napędach USB tylko do pracy dorywczej.
Natomiast ilość włączeń to najwyżej kilkaset, raczej kilkadziesiąt. Ale, że
to nie HDD, to ilość włączeń nie powinna mieć większego znaczenia.

--
Pozdrawiam.

Adam