Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] HDD - Error code 6.

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] HDD - Error code 6.
From: Szwambuł Trantiputl <trantiputl@duck.com>
Date: Mon, 09 Jan 2023 22:38:56 +0100
Wcale nie przypadkiem, dnia Mon, 9 Jan 2023 17:29:28 +0100
 doszła do mnie wiadomość
<63bc40eb$0$25504$65785112@news.neostrada.pl>
 od "neelix" <aneelix@wp.pl>  :
>Po potraktowaniu  Victoria czyli Test&Repair  powrócił i dał się sformatować
>przez TV. Można nagrywać. Darmowy Aomei nie przywraca go do stanu by
>podłączyć do PC, chociaż nie wiem jak, ale 1 raz udało się przypisać mu
>literę L i MBR (zamiast obecnego GPT).  WXP zobaczył dysk! Po podłączeniu do
>TV i sformatowaniu jak wrócił do PC Aomei już nie pomaga. Wywala błędy jak
>opisałem.

Jakie wartości mają parametry SMART C5 i C4 dla tego dysku?
C5>0 to początek kłopotów, Victoria da sobie z tym radę, ale nie
wiadomo, na jak długo.
Ustawiasz tak:
https://crabo.ru/wp-content/uploads/2018/03/qaqimagestom.png
Czyli typ testu na READ i reakcja na nieczytelny sektor na REMAP.
--
Pójdziesz Pleśniowy
Legniesz Ciekliwy