Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] USB3 vs USB2

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] USB3 vs USB2
From: trybun <MaLeChSo@jachu.cb>
Date: Thu, 5 Jan 2023 16:11:31 +0100
Date: Tue, 03 Jan 2023 11:18:06
From: trybun
I niech ktos powie ze te dwie wersje są całkowicie kompatybilne.. Parę
godzin usiłowałem poprzez USB3 podłączyć telefon do kompa z win11. W
akcie desperacji podpiąłem pod USB2  i system już nie widzi żadnych
przeszkód w połączeniu.
Co właściwie masz na myśli? W komputerze było gniazdko USB3, podłączyłeś
do niego i nie działało? Jakim kablem? Jakie gniazdo w telefonie (i jaki
telefon?) Czym objawiało się niedziałanie? Jakie ustawienia komunikacji
USB w telefonie? Co było widać na porcie USB ze strony komputera po
podłączeniu?

Pozdrawiam,
Dominik

W komputerze są dwa standardy USB -  2 i 3.  Telefon ma USB "C".   Telefon podłączony do USB3 reaguje tylko ładowaniem baterii, natomiast komputer informuje że wykrył nieznane urządzenie. Natomiast podłączony pod USB2 kompa wyświetla opcje jakie mogę wykorzystać, m.in - transfer plików, a komputer informuje że podłączono telefon podając nawet markę i model, a wiec sterowniki sprzętu muszą być w systemie..