Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Śpieszcie się kochać W10 -- tak szybko odchodzą

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Śpieszcie się kochać W10 -- tak szybko odchodzą
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Tue, 24 Jan 2023 23:21:00 GMT
On 2023-01-24, Tramiv <Tramiv@doe.com> wrote:

> Mnie ciekawi bardziej fenomen wspomnianego przez RadoslawF ze nie chceli
> przesiadac sie na kolejna wersje Windowsa.

No m.in. z ww. powodów. Sam przeszedłem z w7 na w10 dopiero jak się
zbliżał termin ultimatum (a włąściwie to po terminie). I tez nie
przeszedłem na wszystkich maszynach. Przy czym mnie to jeszcze tak nie
boli bo zasadniczo uzywam Windows wyłącznie do specyficznych zastosowań,
więc ilość rzeczy prywatnych, które tam siedzą jest minimalna.

--
Marcin