Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Z nowym rokiem nowy komp? :)

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Z nowym rokiem nowy komp? :)
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Tue, 27 Dec 2022 18:32:55 +0100
Dnia Tue, 27 Dec 2022 16:37:46 GMT, PiteR napisał(a):

> ale tak mnie nurtuje do czego Ci ten proc nowożytny?
> o te rdzenie chodzi?
Szczerze? Po nic... :) Jest tylko jedna rzecz która mnie mobilizuje do
sklecenia nowego PC-ta - mianowicie uwalone wyjście HDMI w płycie. Nie
mogę podłączyć TV.  No, mógłbym ostatecznie użyć grafiki w slocie PCI-E
ale musiałbym ją kupić bo akurat nie mam w szufladzie niczego z DVI i
HDMI jednocześnie. I musiałaby to być grafika z biernym chłodzeniem bo
nie lubię hałasu.
W tej sytuacji kusi wymiana płyty ale tak żeby skrzynia, zasilacz, oba
dyski i chłodzenie procka dały się użyć. A jak już nowa płyta to czemu
nie upgrejd o parę generacji (z 4 do 11, nieźle :) Intela? I przy okazji
szybsze dyski NVME dadzą się używać. No i będzie spokój na kilka lat. W
końcu jak już się umie to jest elegancko co jakiś czas podrasować nieco
skrzynkę żeby się nie musieć wstydzić :)

> Mam i to chyba mi dość. Karty graf wypasionej to chcę owszem.
> https://www.asrock.com/mb/Intel/H270%20Pro4/index.asp#Specification
Jeśli dobrze zrozumiałem to masz taką płytę. No, zabytek zacny, choć mam
starszą H97M :) A grafiki to mnie przestały rajcować jeszcze za czasów
pierwszych Athlonów. Teraz cokolwiek on-board mi starcza.

--
Jacek
I hate haters.