Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] 4 identyczne procesory w laptopie?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] 4 identyczne procesory w laptopie?
From: Szwambuł Trantiputl <trantiputl@duck.com>
Date: Sat, 31 Dec 2022 01:50:49 +0100
Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 31 Dec 2022 00:12:53 GMT
 doszła do mnie wiadomość  <XnsAF7E22F99E04PanElektronik@127.0.0.1>
 od PiteR <email@fauszywy.pl>  :
>in <news:tonsgv$34m$1@gioia.aioe.org>

>a u mnie aż osiem jest moc!
>
>https://ibb.co/FVvSKWx

No to ja mam tylko 2 sztuki, ale jakoś daje radę poza youtube, w
którym niektóre filmy muszę oglądać w PotPlayerze.
Tu ma facet 32 sztuki, a może być 64, ale nie znalazłem linka:
https://i0.wp.com/sharepointinterface.com/wp-content/uploads/2020/09/DeviceManager01.png?resize=768%2C1272&ssl=1
--
Pójdziesz Pleśniowy
Legniesz Ciekliwy