Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] i5-6500T dekodowanie VP9

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] i5-6500T dekodowanie VP9
From: Adam <a.g@poczta.onet.pl>
Date: Thu, 29 Dec 2022 20:17:28 +0100
Dnia Thu, 29 Dec 2022 12:51:15 +0000 (UTC), Dominik 'Rathann' Mierzejewski
napisał(a):

> Date: Sat, 24 Dec 2022 13:29:24
> From: Adam

> Bzdura totalna. Mam i5-3570K i od lat śmiga, aż miło. Głównie pod
> Linuksem do pracy, okazjonalnie Win10. Z SSD i odpowiednią ilością
> RAM nie zauważam żadnych opóźnień.

> Broadwell dodaje sprzętowe dekodowanie i kodowanie VP8 oraz dekodowanie
> VP9 i HEVC 10-bit, więc poza AV1 dekoduje sprzętowo praktycznie każdy
> film. Poza tym ma "natywną" obsługę 4k (chociaż mój też potrafi
> wyświetlić, jeśli się go odpowienio przekona).
>
> Nie widzę powodu, aby się pozbywać dobrego sprzętu. ;)

Spróbuj zainstalować SQL Express 2016 x64  z ostatnimi CU.
Zainstaluj Comarch Optimę, podeślę Ci jakąś większą bazę do testów.
Spróbuj wykonać podglądy większych wydruków w Crystalu.

Jak masz co najmniej Samsunga EVO na SATA, to jeszcze nie będzie źle.
Jak masz Samsung Pro na PCI-e v4 NVME, to będzie zadowalająco.

Ale jak to puścisz na nowszym sprzęcie, to zobaczysz różnicę.

A konkretniej: na podobnym sprzęcie, o którym piszesz (I5 trzeciej
generacji, jakiś Crucial SSD - mocna stacja HP) backup bazy SQL z
weryfikacją trwa kilka minut. Na moim sprzęcie ta sama baza może ze trzy
sekundy.

--
Pozdrawiam.

Adam