Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Z nowym rokiem nowy komp? :)

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Z nowym rokiem nowy komp? :)
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Mon, 26 Dec 2022 18:07:40 +0100
Dnia Mon, 26 Dec 2022 14:51:49 GMT, PiteR napisał(a):

> Głęboko wierzę, że HDMI psuje się przez podłączanie kabli na
> pracującym telewizorze i wyciągam wtyczki z 230v
Nigdy wtyczek sieciowych nie wyciągałem żeby wetknąć HDMI :) W końcu w
HDMI najpierw styka masa połączenia więc gdy linie sygnałowe się łaczą,
potencjał jest już wyrównany.

> https://www.cclonline.com/h610m-s2h-ddr4-gigabyte-h610m-s2h-ddr4-matx-motherboard-for-intel-lga1700-cpus/
Nie wchodzę w 1700. Procki najtańsze z 1000zł nie schodzą i musiałbym
zmienić radiator z uwagi na inny rozstaw otworów. Poczekam jak licznik
podstawek będzie w okolicy 3000 :)
Ale płyta ma kilka wyjść wizyjnych. Widzę że będę musiał poszukać czegoś
podobnego z 1200 u Gigabyte.

PS. Cholera, na stronie GB nie idzie sortować po rozmiarze płyty. Jak
mam odcedzić mATX?

--
Jacek
I hate haters.