Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Różnica między upsami

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Różnica między upsami
From: Poldek <pugilares@intgeria.eu>
Date: Thu, 22 Dec 2022 01:37:40 +0100
W dniu 2022-12-21 o 07:58, Roman Tyczka pisze:

Szukam UPSa o dużej pojemności, żeby w razie zaniku prądu używać go do doładowywania laptopa.
No i zauważyłem, że są UPSy od APC, które mają różne parametry, np.:

Smart-UPS 1000
Smart-UPS 1500

ale wg opisu jaki udało mi się znaleźć do obu da się wpakować maksymalnie dwa takie same akumulatory 17Ah. I teraz moje pytanie, czy one się różnią tylko maksymalnym dopuszczalnym obciążeniem czy są inne różnice?

Do latopa kupiłem powerbanka x-torm titan 130W i ładuje MacBooka pro 16 od 0 do 100% i można go wziąć do torby z laptopem. Do starszego MacBooka Air 2017 dokupiłem kabelek USB-C - MagSafe i elegancko ładuje z powerbanka. Oczywiście to nie może być najtańszy powerbank, tylko taki który potrafi dać odpowiednią moc na USB-C.