Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] zmiana rozdzielczości ekranu

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] zmiana rozdzielczości ekranu
From: PiteR <email@fauszywy.pl>
Date: Sat, 17 Dec 2022 19:23:02 GMT
in <news:tnl2gq$3n8i7$1@dont-email.me>
user ToMasz pisze tak:

> mogę, i tak właśnie zrobiłem. efekt pokazałem na fotce, ale opiszę
> jeszcze raz
> wybieram 4k - jest 4k (nie mam szans na podniesienie powyzej 60hz)
> wybieram 1920x1080 (to nie jest 2k?) i "kanał" hdmi zostaje na 4k,
> rozdzielczość 1080 - dalej nie mam szans na podniesienie 60hz na
> 100, 120 hz

moj tv jest 60Hz (nie gram) UE58RU7100KXXU

w tv wlaczam source: PC
oraz Input Signal Plus zeby z 30Hz przejsc na 60Hz

3840x2160p (natywne wyswietlacza)
potem jest 1440p
potem 1920x1080p to full hd

> u Ciebie to o wiele lepiej wygląda.

jeszcze bładzisz ale jak wlaczysz to zobaczysz 4k ;)

https://www.youtube.com/watch?v=6k7a8bw451M

> jaki to system, wersja? Ja mam najnowszego win 10.

w8.1 ale ja tu mam mnóstwo systemów na mSATA
tylko ze 8.1 lubie najbardziej

https://ibb.co/qgYXSLN
https://ibb.co/cbNpVwY

--
Piter

poczekaj kawalerze! cyganka powróży przyszłość
waszego czołgu.