Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Dokładka RAM - 2 znaki zapytania

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Dokładka RAM - 2 znaki zapytania
From: Szwambuł Trantiputl <trantiputl@duck.com>
Date: Sat, 17 Dec 2022 01:10:03 +0100
Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 16 Dec 2022 23:22:28 +0100
 doszła do mnie wiadomość <9mrpph5asanp2j0e8i3o6qo1201rn49plk@4ax.com>
 od "radekp@konto.pl" <radekp@konto.pl>  :
>Fri, 16 Dec 2022 08:06:27 -0800 (PST), w
><f89e96a6-3444-4bcd-b7ee-1255fe83bda3n@googlegroups.com>, Universis

>Internety polecają taką kostkę do twojej Toshiby:
>https://www.offtek.co.uk/toshiba/laptop-memory-upgrades/nb-netbook-series/nb500-netbook-series/nb510-pll73l-00h002-ram#full-specification
>
>A tak kostka ma 1,35V:
>https://www.amazon.ca/Memory-Panasonic-Toughbook-CF-54-DDR3-12800/dp/B06XKG5RYL?th=1

Moduły DDR3L(1.35V) powinny działać dobrze przy napięciu 1.5V.
Kontroler pamięci w tym laptopie może mieć jakieś ograniczenia,
najlepiej sprawdzić na stronie producenta cpu i chipsetu.
Fizyczna organizacja modułu też może mieć znaczenie.
--
Pójdziesz Pleśniowy
Legniesz Ciekliwy