Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Kombinacje z kartą graficzną w Dellu sff

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Kombinacje z kartą graficzną w Dellu sff
From: Szwambuł Trantiputl <trantiputl@duck.com>
Date: Wed, 07 Dec 2022 15:05:23 +0100
Wcale nie przypadkiem, dnia Wed, 7 Dec 2022 14:37:19 +0100
 doszła do mnie wiadomość
<1mclckje91hqz$.rh33zfj3weim$.dlg@40tude.net>
 od Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>  :

>Jakoś nie wierzę.

>TDP 85 W:
>https://www.intel.pl/content/www/pl/pl/products/sku/80815/intel-core-i54590-processor-6m-cache-up-to-3-70-ghz/specifications.html

TDP ma dość luźny związek z poborem mocy, Taki proc może szarpać o
wiele więcej w impulsach.
Tu trzeba by najpierw zmierzyć ten komputer watomierzem w stresie(bez
karty), dodać TDP karty i do wszystkiego jakieś 30%(musi być zapas).
Z tego będzie mniej więcej wiadomo, czy zasilacz z tego Della nie
odpłynie w niebyt jak ktoś będzie grał w gry.
--
Pójdziesz Pleśniowy
Legniesz Ciekliwy