Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Samoczynne resetowanie komputera ... Zasilacz?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Samoczynne resetowanie komputera ... Zasilacz?
From: trybun <MaLeChSo@jachu.cb>
Date: Thu, 1 Dec 2022 10:10:22 +0100
W dniu 30 lis 2022 o 10:50, trybun pisze:

Do dzisiaj się zastanawiam co zrobiłem nie tak.  Być może przyczyną było to że nie przeinstalowałem systemu.

Prawie sześć lat temu qpiłem laptop Acera na Intelu z zainstalowanym
64W10 i do tej pory nie reinstalowałem. System ów żywcem przeniosłem
przed kilku laty do laptopa Fujitsu-Siemensa na Intelu C2D, skąd HDD
przeniosłem do Acera na Athlonie qpionego z W11...

W11 przeniesiony z innego Acera na Athlonie odpaliłem na Acerze
qpionym przed laty z 64W10...

-=-

Po drodze przełaziłem z tymi systemami z GPT na MBR i chyba także
z MBR na GPT...

-=-

Różne dyski, zupełnie różne płyty główne, i zupełnie różne procesory...

Raz zainstalowałem 64W10, ale nie korzystam z tej instalacji...

Ale co to ma do istoty problemu, czyli awarii kart grafiki po wymianie zasilaczy w kompach?  To że nie reinstalowałem systemu po ich wymianie może być jedną z możliwych przyczyn.