Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Dziś żegnamy serwer news.neostrada.pl

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Dziś żegnamy serwer news.neostrada.pl
From: Adam <a.g@poczta.onet.pl>
Date: Fri, 25 Nov 2022 13:17:05 +0100
Dnia Sun, 20 Nov 2022 15:07:03 +0100, Jacek Maciejewski napisał(a):

> Zgoda. Jest tam dokładnie to, co powinno być, podane w przejrzysty
> sposób i zupełnie nie ma zbędnych rzeczy.

Dodam jeszcze, że kod strony jasny i przejrzysty, nie zauważyłem ani
nadmiaru kodu, ani rzeczy zbędnych.
Praktycznie może służyć jako wzorzec dobrze zrobionej strony w czystym
HTML.

Nie wiem, z czym ma problem Kamil, ale śledząc jego wpisy mam wrażenie, że
co jakiś czas miewa problemy z różnymi podstawowymi tematami.

--
Pozdrawiam.

Adam