Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Namagnesowany wkrętak

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Namagnesowany wkrętak
From: wowa <wowa3@gazeta.pl>
Date: Sat, 19 Nov 2022 19:20:51 +0100
Użytkownik "wowa"  napisał::

doraźnie walnij nim parę razy o imadło,
nieco pomoże.

Też pomaga.

Uszkodzić śrubokręt.

Jakby to zrobił Pudzianowski to może jakieś szkody by były. Przeciętny elektronik takiej krzepy nie ma.

Pomyślałem, że do lutownicy transformatorowej zamocuje kilka zwojów "półtorówki" i spróbuję tym.

Po co coś mocować? przesuń kilka razy wewnątrz grota

Po to, aby zwiększyć pole magnetyczne.

lub z boku transformatora.

Robiłeś to kiedyś? Pomogło? Lutownica ma zamknięty obwód magnetyczny transformatora i na zewnątrz niewiele się wydostaje. Daj sobie spokój z takimi radami, bo pojęcie masz niewielkie.

Oczywiscie że robiłem i robię. Od czasów szkolnych, jakieś czterdzieści lat temu. Nadal działa.
Wojtek