Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] NTG. czy jakiś emulator CD/DVD działa pod Windows 11?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] NTG. czy jakiś emulator CD/DVD działa pod Windows 11?
From: netx <nospam@gazeta.pl>
Date: Sat, 12 Nov 2022 19:38:21 +0100
Chciałbym uruchomić na Windows 11 kilka starych programów które mam na płytach CD, DVD (programy do nauki języków, encyklopedie, atlasy, multimedialne programy historyczne etc). Nie chcę jednak żonglować płytami CD. Czy możecie polecić jakiś program do robienia obrazów płyty oraz montowania obrazów pod Windows 11? Darmowy lub płatny program. Z tego co widzę na stronie producentów, to zarówno Daemon Tools jak i Alkohol 120 są wspierane do Windows 10. Nie chwalą się wsparciem dla Windows 11.