Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Gniazdo ścienne RJ-45 z PoE

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Gniazdo ścienne RJ-45 z PoE
From: "ptoki (ptoki)" <sczygiel@gmail.com>
Date: Thu, 17 Nov 2022 06:13:22 -0800 (PST)
środa, 16 listopada 2022 o 13:31:09 UTC-6 Roman Tyczka napisał(a):
> Mam internet radiowy, który ma antenę zasilaną przez kabel ethernet.
> Kabel wchodzi do domu, zakończony jest wtykiem RJ45, jest do tego
> przejściówka, która ma gniazdo RJ-45 i dodatkowy kabelek do zasilacza,
> wszystko kończy się kolejnym wtykiem RJ-45, który trafia do routera.
> Wygląda to mniej więcej tak:
>
> https://allegro.pl/oferta/adapter-do-zasilania-po-skretce-poe-uni-11504189264
>
> Teraz chciałbym to trochę ucywilizować, żeby mi się ta plątanina kabli
> nie walała po ziemi i chciałbym na ścianie zamontować gniazdo tego typu:

> [...]

Oj moze byc ciezko.

Znalezc np. poczworne natynkowe puszki z gniazdkami rj45 tez trudno a tu
wiadomo co szukac.
Mam takie same przejsciowki poe. IMHO najbardziej sensowne jest poszukanie
switcha z poe. Cena moze wyjsc niewiele wieksza niz takie gniazdko a unikniesz
polaczen po drodze.

BTW. Mam cala szklanke wtyczek rj45 ktore zasniedzialy. W sensie ze im sie
styki przyczernily i slabo stykaja a nawet zacisniete nigdy nie byly.
Trzymane w domu, w suchym.
Nieco sie trzeba bylo nagimnastykowac aby caly sznurek zmontowac tak aby
dzialalo bo mialem pare polaczen po drodze...