Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Telewizor, monitor 4k, problem z myszką

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Telewizor, monitor 4k, problem z myszką
From: PiteR <email@fauszywy.pl>
Date: Mon, 07 Nov 2022 19:59:34 GMT
in <news:tkbd9g$3ki0f$1@dont-email.me>
user ToMasz pisze tak:

> witam
> Kupiłem sobie telewizor 4k. Myszka dostała czkawki. w sensie,
> kursor strzałka, przesuwa sie po ekranie wolno, z pewnym
> opóźnieniem w stosunku do myszki na stole. mało tego, sama
> strzałka kursora nie jest wyświetlana ciągle, tylko jakby migała.
> wiec szybki ruch przez cały ekran, skutkuje pojawianiem się 20
> strzałek w lini co 2centymetry.

ożesz Ty orzeszku zasiałeś ziarno niepokoju

jak mega szybko ruszę myszką to mam osiem kursorów
wcześniej nie widziałem tego.

> Telewizor obudził się w 4k-30hz. po zainstalowaniu sterowników od
> producenta, udało mi się go przełączyć w 4k-60hz.

Sterowników czego? telewizora w komputerze?

Ja mam w devices generic PnP monitor

> Powiedzcie mi prosze jaki związek ma odświeżanie ekranu z pracą
> myszki. w zasadzie może nie z pracą, ale wyświetlaniem strzałki?

im więcej Hz tym płynniejszy ruch. Jak w grach. Gracze chcą dużo Hz.

> PS. ryzen7, 32giga ram, ssd i rx480. sharp aquos jakiś tam. ten
> kabel hdmi daje radę z 4k, poprzedni nie dawał rady. czarny ekran
> był. telewizor ma jakieś specjalne tryby PC i GAME, ale są one
> nieaktywne. Dlaczego nie są aktywne?

Podłączam nowy komp do Samsunga, wykrywa PC 3840x2160 30Hz i już.
Jeśli chcę mieć 60Hz pilotem włączam INPUT SIGNAL PLUS. Jeśli komp
wyrabia się wysłać 60Hz to tv pokaże info PC 3840x2160 60Hz

> telewizor ma jakieś specjalne tryby PC i GAME, ale są one
> nieaktywne. Dlaczego nie są aktywne? instrukcja mówi: These
> settings are only applicable for sets with Active Motion Rates of
> 600 and 800 jak to rozumieć albo spełnić warunek?

być może tylko w gnieździe HDMI 1 ale wątpię bo dzisiejsze nowożytne
telewizory potrafią na każdym gnieździe HDMI rozpoznać PC.

U ciebie jest problem z rozpoznaniem kompa jako PC.
Spróbuj SOURCE i wybierz z listy PC.

Jak nie rozpozna wymuś z kompa 1080p 30Hz.

--
Piter

poczekaj kawalerze! cyganka powróży przyszłość
waszego czołgu.