Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Transmitery powerline

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Transmitery powerline
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Sat, 22 Oct 2022 01:08:40 GMT
On 2022-10-21, Roman Tyczka <romantyczka@hate.you.spammer> wrote:
> Witam,
>
> Czy ktoś ma rozeznanie w transmiterach powerline? Jaka marka oferuje
> stabilne i bezproblemowe połączenie? Interesuje mnie połączenie LAN, bez
> wifi. Fajnie by było gigabitowe, ale  ostatecznie fast ethernet też
> mnoże być.

Używałem pare lat na Aztech'ach i TP-linkach. Bardzo kapryśne działanie,
mizerne osiągi. Ale to wszystko bardzo zależy od struktury czy jakości
kabli, a może i też coś się współcześnie poprawiło. W każdym razie, te
10 lat temu kapryśność była taka, że np. jakbyś to wpioł w zwykły
przedłużacz, bez żadnych filtrów i wodotrysków, to nie miałbyś sieci. Mi
przy prawidłowym używaniu, tj. bezpośrednio wetknięte w gniazda raz
działało raz nie i w końcu przestałem używać.

--
Marcin