Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] W10 -- utrata klawiatury w Menadżerze urządzeń

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] W10 -- utrata klawiatury w Menadżerze urządzeń
From: Eneuel Leszek Ciszewski <Zapraszam@do.czytania.fontem.Lucida.Console>
Date: Wed, 19 Oct 2022 02:17:07 +0200
Niedawno kupiony Acer na Athlonie dwa razy zgubił klawiaturę pod W10...
Co gorsza -- nie mogłem ot tak po prostu wywalić klawiatury z Menadżera
urządzeń, by ponownie zainstalować...

Przed miesiącem zaliczyłem jakiś pad -- partycję odzyskałem,
skleiłem rejestr z dwóch innych ;) (fatalnie padł jeden plik
rejestru -- nie dawał się niczym otworzyć, więc go skasowałem
a w jego miejsce wrzuciłem takowy z innej kopii W10, po czym
nieco przerobiłem/uzdatniłem) i było niemal ;) OK, to znaczy
nie było klawiatury... Bez klawiatury (nie mam żadnej zewnętrznej
na USB i nie miałem pod ręką przejściówki USB-PS/2) usiłowałem
naprawić -- po godzinie dałem sobie spokój...

Nie był to problem złych dostępów do kluczy rejestru... Jeśli
nawet był (chyba przez chwilę taki był) to nie był jedynym...

Przed paroma dniami po hibernacji komp nie powstał z martwych (nie
znam przyczyny -- ujrzałem błękitny ekran) a po uruchomieniu nie
było klawiatury...

Teraz nawet nie próbowałem -- od razu wywaliłem całą systemową
partycję i przebootowałem na kopię...

-=-

Dlaczego nie można skutecznie wywalić klawiatury z Menadżera
urządzeń? Dlaczego w rejestrze zostają jakieś złe wpisy?...
(próba instalacji klawiatury dawała właśnie taką odpowiedź,
to znaczy Menadżer pisał o złych wpisach konfiguracyjnych...)

Co trzeba pozmieniać i gdzie posprzątać, by odzyskać klawiaturę?

--

  • [PECET] W10 -- utrata klawiatury w Menadżerze urządzeń, Eneuel Leszek Ciszewski <=