Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Szukam sterowników do CMT-M373NT pod W10

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Szukam sterowników do CMT-M373NT pod W10
From: Eneuel <eneuel@gmail.com>
Date: Tue, 18 Oct 2022 13:07:57 +0200 (GMT+02:00)
heby

: Przecież napisałeś, że ci działa

Niezupełnie. Wieżyczka pracuje tylko jako laptopowe głośniki,
 chodź potrafi znacznie więcej...

: i gra muzykę, wiec co niby miała by dać zmiana kabla?

Rozpoznanie, dzięki któremu osiągnąbym coś więcej. Nawet
 osiągnąłem, ale raczej nie za sprawą zmiany przewodu, choć akurat
 dopiero po zmianie. Mam teraz dodatkowo jakieś inne urządzenie,
 nazwane bodajże netMD. MD od MiniDisc. Niestety też z pytajnikiem
 i żółtym wykrzyknikiem.

Miłoby też było zainstalować jakiś soft do zarządzania wieżyczką z
 laptopa, bo pilotem raczej ciężko cokolwiek osiągnąć... Tym
 bardziej przyciskami na obudowie wieżyczki...

--
Eneuel

----Android NewsGroup Reader----