Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Laptop Fujitsu

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Laptop Fujitsu
From: Animka <animka@to.nie.ja.wp.pl>
Date: Wed, 12 Oct 2022 13:41:33 +0200
W dniu 2022-10-12 o 09:36, Szwambuł Trantiputl pisze:
Wcale nie przypadkiem, dnia Wed, 12 Oct 2022 02:25:26 +0200
  doszła do mnie wiadomość  <ti51ij$pbu$1@gioia.aioe.org>
od Animka <animka@to.nie.ja.wp.pl> :
Co sądzicie o tym laptopie?
Mnie wiele "rzeczy" w nim odpowiada, ale nie wiem jak tam wygląda
taktowanie prosesora itp.
https://allegro.pl/oferta/fujitsu-lifebook-a574-15-6-intel-8gb-320hdd-w10-10079710138?fromVariant=10079709800

Mierny procesor(2 GHz, dwa rdzenie, bez HT), rozdzielczość
wyświetlacza zbyt mała do czegokolwiek, dysk z epoki kamienia
łupanego.
Wygląda to na pozbywanie wsię złomu w kosmicznej cenie, ja bym za to
nawet 200 peelenów nie dał.

Tak myślałam mniej więcej.
Możesz mi zaproponować, podać linka do czegoś możliwego w cenie do 800 zł?
Potrzebny mi jakis laptop. Muszę drugim komputerem (chcę laptopa) wejść w ten dysk Toshiba 500 GB na USB, w którym są utracone litery dysków. Pisałam już o tym. Wywaliłam parę zł w euro pewnej firmie za program do partycjonowania dysków. Moglam tylko poprawić partycje w komputerze, ale tego dysku przenośnego nie widział. W rezultacie w komputerze mam teraz jakies partycje (przed C: i po D:) nie przydzielone na początku i na końcu po 1 GB! Takiej szopki się nie spodziewalam i już nie mogę nic więcej z tym zrobić, bo ten program chyba nie umiał. To był program, który działał 1 miesiąc i był do kitu.

--
animka