Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Długość kabla sieciowego

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Długość kabla sieciowego
From: Szwambuł Trantiputl <trantiputl@duck.com>
Date: Mon, 26 Sep 2022 18:03:53 +0200
Wcale nie przypadkiem, dnia Mon, 26 Sep 2022 16:09:00 +0200
 doszła do mnie wiadomość  <6331b27c$0$559$65785112@news.neostrada.pl>
od Uncle Pete <433koz@gmail.com>  :

>Ma być, zwłaszcza jeżeli mieszkasz w bloku gdzie eter jest zasrany. U
>mnie np. z pasma 2,4 GHz praktycznie w ogóle nie da się korzystać. Jako
>bonus większa przepustowość.

Na niskim paśmie widzę u siebie 19 sieci WiFi i siedem urządzeń
Bluetooth, masakra, ciekawe, co bym znalazł z lepszą, kierunkową
anteną.
W dodatku to WiFi jest włączane domyślnie w biedarouterach oferowanych
przez dostawców, czy ktoś to chce, czy nie, za kilka lat będzie taki
burdel, że ludzie będą przechodzić na kable z własnej woli biegusiem,
jak im nawet filmy z kotami i pornole zaczną przycinać.
Szwambuł Trantiputl
--
Pójdziesz Pleśniowy
Legniesz Ciekliwy