Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Wyłączenie serwera news.neostrada.pl, przygotujcie się

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Wyłączenie serwera news.neostrada.pl, przygotujcie się
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Sat, 17 Sep 2022 23:31:57 GMT
On 2022-09-16, klakier <klakier@example.net> wrote:

> Korzystam z news.chmurka.net
>
> Porównanie liczby wątków:
> news.chmurka.net  : pl.comp.pecet – 12177 wątków
> news.neostrada.pl : pl.comp.pecet – 91475 wątków

Mogę polecić płatny tweaknews. Jak ktoś korzysta tylko z tekstowych
postów, to praktycznie jak za darmo, a dostęp szybki i bardzo stabilny.
5 lat temu czy nawet więcej zapłaciłem im 5 ojro i chyba nie jestem
jeszcze w połowie zużycia tej kwoty. Wątków na pececie, jak teraz
patrzę, powyżej 80k.

"Ethernal", próbowałem, ale miał zwiechy. Zdarzało się, że godzinami nie
było widać nowych postów, czy też tych wysłanych.

--
Marcin