Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] histeria VPN

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] histeria VPN
From: PiteR <email@fauszywy.pl>
Date: Fri, 30 Sep 2022 06:05:13 +0100
Bezpieczenstwo podczas korzystania z publicznych sieci Wi-Fi

Niedawno wrócilem z wakacji, gdzie korzystalem z hotelowych sieci Wi-
Fi, czy tez tych na lotniskach. Ku mojemu zaskoczeniu, nie byly one w
zaden sposób zabezpieczone. A to oznacza, ze osoba o nawet najbardziej
podstawowych umiejetnosciach hakerskich

moglaby podejrzec wpisywane przeze mnie hasla do Facebooka, Instagrama,
lub, odpukac, konta bankowego.

och ryli? skoro połączenie jest https to jak może podejrzeć hasła?

A w koncu na lotniskach znajduja sie tysiace obcych nam osób i nie
wiemy, czy ktos przypadkiem nie sledzi ruchu w sieci, by “wylapac”
czyjes dane. VPN sprawil jednak, ze czulem sie bezpiecznie – moje IP
bylo ukrywane, co oznacza, ze niemozliwe bylo wysledzenie mojej
aktywnosci.

--
Piter

poczekaj kawalerze! cyganka powróży przyszłość
waszego czołgu.

  • [PECET] histeria VPN, PiteR <=