Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Logitech MK270

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Logitech MK270
From: PiteR <email@fauszywy.pl>
Date: Sun, 18 Sep 2022 17:50:56 +0200
in <news:XnsAF16B0A578F9DPanElektronik@127.0.0.1>
user PiteR pisze tak:

> Mam taki nowy zestaw. Odbiornik (nie unify) został zgubiony.
>
> Spróbowałem sparować go z moim odbiornikiem od takiej samej MK270.
> Mysz M185 sparowała się za pierwszym razem. Klawiatura K270 nie chce
> się sparować za żadne skarby. Time out. Nie znaleziono urządzenia.
>
> Udała sie wam ta sztuka?
>
> https://support.logi.com/hc/en-ch/articles/360025141574

Dobra juz wiem co trzeba zrobić.

Ma byc tylko jeden odbiornik wetknięty do kompa w czasie parowania.
Lepiej powyłączać inne klawiatury. Jak nie maja wyłącznika wyjąc na
chwile baterię. Trzeba powyciagać z portów USB3.0 wszystkie pendrajwy,
dyski USB bo zakłócają. Trzeba popstrykać kilka razy ON OFF i
ponaciskac klawisze aż załapie sparowanie.

Czy stara klawiatura dawca odbiornika traci sparowanie
nie wiem ale sie dowiem ;)

https://www.youtube.com/watch?v=5329lV2bYHc

--
Piter