Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Brak odpowiedniego natężenia prądu w zewnętrznym HDD na USB

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Brak odpowiedniego natężenia prądu w zewnętrznym HDD na USB 2.0 (?), a trwałość dysku twardego
From: klakier <klakier@example.net>
Date: Fri, 16 Sep 2022 18:34:38 +0200
No ale nie napisałeś wczesniej, że pod Windows tez było długo? 10s brzmi
rozsądnie. 30-40s nie.

30-40 sekund dotyczyło tylko dekodera.

To pod Linuksem czasami nawet po 20 sekundach miałem dostęp do dysku. W menedżerze plików (Nemo – Linux Mint), HDD pojawiał się od razu po kilku sekundach po podłączeniu. Jednak czasami menedżerów plików przywieszał się na kilkanaście sekund. Dopiero po tym czasie mogłem sprawdzić zawartość dysku.

Natomiast w Windowsie, po 5-10 sekundach od podłączenia dysku, mogłem zobaczyć zawartość dysku.