Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Dotyczy niedawnego tematu Toshiba External

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Dotyczy niedawnego tematu Toshiba External
From: Adam <a.g@poczta.onet.pl>
Date: Sun, 11 Sep 2022 01:05:48 +0200
Dnia Sat, 10 Sep 2022 21:04:43 +0200, Animka napisał(a):

> Proponowaliście mi podłączenie dysku przenośnego Toshiba External USB
> 3.0 do innego komputera.
> Byłam u koleżanki i sprawdziłam na jej komputerze i
> telewizorze-monitorze."Wzięłam" jej zmieniłam literę dysku z H na J i
> mój dysk z dwoma partycjami sie pokazał z dwoma partycjami. Nic więcej
> nie mogłam zrobić, bo nie mam uprawnień do jej komputera, zresztą ona ma
> inny system zainstalowany. Myślałam, że chociaż sobie skopiuję na
> pendriva jeden folder, ale nic z tego.
> Pozostaje mi tylko komuś zaplacić za naprawę tego dysku, ale dysku
> [...]

Możesz to jeszcze raz napisać po polsku?

Podpinałaś pod dwa urządzenia, czyli:
1/ komputer
2/ smart tv
?

Po co zmieniałaś literki swojego dysku na obcym sprzęcie? Czemu to miało
służyć?
Literki, to zmieniałaś chyba na komputerze, nie ma tv - bo tam jest raczej
jakiś android lub linux, a one mają punkty montowań a nie literki.
Co to znaczy "inny system"? Jaki?
Dlaczego nie mogłaś skopiować na pendrive? Jakieś komunikaty błędów?

Kilka lat temu proponowałem Ci bezpłatną pomoc, bo dość często bywałem w
Twoich okolicach.
Dwukrotnie.
Dwukrotnie mnie zwyzywałaś, więc kolejny raz już proponować nie zamierzam.

--
Pozdrawiam.

Adam