Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] usuniecie blokady zapisu na pendrajwie

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] usuniecie blokady zapisu na pendrajwie
From: heby <heby@poczta.onet.pl>
Date: Tue, 6 Sep 2022 14:01:38 +0200
On 06/09/2022 13:45, PiteR wrote:
są zaprogramowane przez wydawcę tylko jeszcze nie wiem czy wypalone
prądem na amen połączenie czy da się odprogramować softem do resetu
pendrajwa.

a) mogą mieć zworkę na płytce - miałem takiego, co miał. Nie tyle zwrokę klasyczną, co blob cyny łączący 2 ściezki.

b) czas odpalić Linuxa live (system resue cd może byc) i sprawdzić dd

b.2) jesli robisz to po raz pierwszy, to odepnij wszystkie dyski jakie masz w kompie, coby nie było płaczu, że sdx to jednak dysk z porn^M^M^M^Mdanymi z pracy.