Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] hdd nie rozpoznany

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] hdd nie rozpoznany
From: Szwambuł Trantiputl <trantiputl@duck.com>
Date: Sun, 28 Aug 2022 21:58:46 +0200
Wcale nie przypadkiem, dnia Sun, 28 Aug 2022 00:09:19 +0100
 doszła do mnie wiadomość  <XnsAF011950182EPanElektronik@127.0.0.1>
 od PiteR <email@fauszywy.pl>  :
>in <1i7lghdad3nq6kkke1n4v1ubpeqt0hvtsj@4ax.com">news:1i7lghdad3nq6kkke1n4v1ubpeqt0hvtsj@4ax.com>

>wiesza co rusz komp
>dotąd udało mi się odczytać
>
>https://ibb.co/XCZx2SD
>https://ibb.co/FHJ5rMh
>https://ibb.co/ncC6bMc
>https://ibb.co/3T7XbCy

Nie jest dobrze, Current pending sectors skoczyło z 11 do 20 a Udma
errors z 1 do 2.
To świadczy o tym, że dysk powoli pada i dodatkowo szwankuje
połączenie dysk-host.
Ja bym go połączył natywnie, po kablu SATA(dysk to SATA 1.5 Gbps) i
ponowił próbę naprawy, najlepiej Victorią z WinXP.
Jednak czarno to widzę, bo skok z 11 do 20 może zwiastować, że Current
Pending Sectors skoczy niebotycznie, nie wiem, czy nie lepiej zacząć
od kopii posektorowej programem DMDE(wersja darmowa zrobi taką kopię).

Victoria musi być ustawiona tak:
https://crabo.ru/wp-content/uploads/2018/03/qaqimagestom.png
Czyli na Read test i Remap zaznaczone.
DMDE musi mieć ustawione Auto retries number on CRC Error na więcej
niż jeden lub na zero, jeśli dysk będzie zawieszał proces.
https://dmde.com/manual/devioparams.html
No i samo klonowanie:
https://dmde.com/manual/copysectors.html
Szwambuł Trantiputl