Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] wybudzanie laptopa

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] wybudzanie laptopa
From: ansajawruk@polbox.com
Date: Mon, 22 Aug 2022 18:50:12 +0200
Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 20 Aug 2022 14:18:50 +0100
 doszła do mnie wiadomość  <XnsAEF9919C42DA6PanElektronik@127.0.0.1>
 od PiteR <email@fauszywy.pl>  :
>in <news:tdpbrc$2k2$1@gioia.aioe.org>

>tez bym tak chciał ;)
>
>co do mojego problemu to eksperymenty pokazały że to jest brak
>obrazu po wyłączeniu obrazu po zadanym czasie. np turn off display
>off after 15 minutes
>
>ludzie pisza ze to wina drivera karty graficznej co bardzo mnie
>cieszy ze to problem software a nie laptopka.
>
>https://windowsreport.com/windows-10-black-screen-sleep-fix
>https://superuser.com/questions/1082492/laptop-screen-sometimes-stays-black-after-display-off

W DP o tym piszą:
https://www.dobreprogramy.pl/laptopy-z-bezsennoscia-gdy-zlozonosc-szkodzi-opinia,6803969257413280a
U mnie na Dellu e4300 na W7 działa i hibernacja i sleep, jednak nie
korzystam.
Co do W10, widziały gały co brały, czyli wieczną betę "za darmo".
Pamiętam, że ludzie uganiali się za W10 jak za papuciami w
supermarkecie:
https://www.youtube.com/watch?v=ptsTG_Iu3zg
Satan Nadella wie co robi.
Szwambuł Trantiputl