Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Obróbka filmów.

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Obróbka filmów.
From: mirekc <mirekc@interia.pl>
Date: Sat, 23 Jul 2022 16:59:54 +0200
W dniu 23.07.2022 o 16:06, neelix pisze:
Czym wyciąć reklamy z filmów nagranych przez dekoder dvbt/t2? W jakości SD ostatnio używałem Avidemux. Niestety w HD jest pikseloza i teraz przy HEVC jeszcze rozjeżdża się dźwięk z obrazem. Pliki TSV do MKV.

A koniecznie musisz zachować HD? Bo ja bym spróbował najpierw przekodować do czegoś bardziej „strawnego”, a potem Avidemux. Do przekodowywania używam najczęściej Aiseesoft Total Video Converter (w zasadzie można tym i wycinać, ale niewygodnie i nieprecyzyjnie). To komercja, ale bywa do pobrania za darmo z serwisów takich jak np. BitsDuJour. Jak się nie uda, to mam jeszcze ze trzy podobne programiki w odwodzie.