Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Dwukierunkowe kable adaptery

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Dwukierunkowe kable adaptery
From: Irokez <no.email@wp.pl>
Date: Thu, 14 Jul 2022 22:02:05 +0200
W dniu 14.07.2022 o 21:56, Irokez pisze:
W dniu 14.07.2022 o 20:28, mariachi pisze:

Nie byłem pewny sprawności tego kabla, co mam, więc kupiłem stacjonarnie ten z linka i działa w obie strony. Ale dlaczego nie przesyła dźwięku? Łaczę laptopa z hdmi do dvi monitora. Z tego samego laptopa kablem hdmi-hdmi idzie też dźwięk na głośniki monitora.

Jeżeli monitor nie ma obsługi audio w DVI to nie będzie głosu.

uściślając, standard sygnałów video jest podobny w DVI i HDMI, ale DVI jako takie nie jest przeznaczone do transmisji głosu. Niektóre karty graficzne potrafią po DVI puścić też audio, ale po stronie monitora to słabo widzę obsługę audio w DVI. Raczej to miało działać kierunku DVI -> HDMI gdy podłączamy kompa do telewizora.

--
Irokez