Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Lenovo za półtora tauzena w X-kom

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Lenovo za półtora tauzena w X-kom
From: Eneuel <eneuel@gmail.com>
Date: Mon, 11 Jul 2022 15:05:19 +0200 (GMT+02:00)
PiteR

: obrazy iso win 10 można pobrac ze strony
: ms spod win xp albo innego androida

Co z późniejszymi aktualizacjami?

: Potem trzeba firewallem odciąć windowsa od netu

Żywcem skopiowałem z Acera na F-S -- było ok, choć pewnego razu
 zauważył, że jest nielegalny... Wywaliłem tę kopie i korzystałem
 z innej...

>  - mniejszą rozdzielczość niż FHD

: duze literki dla dziadków

Wielkość liter tak sobie zależy od rozdzielczości ekranu...

: pod telewizorem będzie 3840x2160 :)

U mnie nie będzie pod telewizorem...

>  - chyba nie IPS

: to u mnie zaleta

U mnie wada...

: nienawidze IPS

Po co 17 cali, jeśli będziesz podłączał do telewizora? 15 cali ze
 srebrnym Athlonem
(odpowiednika srebrnego Pentium) Można mieć jeszcze taniej...
 Athlon silver ma grubszą litografię niż Intel Pentium
 silver...

-&-

Trochę mi szkoda tamtej 17 o której pisałem wcześniej... Dziś nie
 ma opustu 5%...
Za późno zobaczyłem to w internecie...
Dopiero wówczas, gdy support ze sklepu już nie pracował...

Czekam jeszcze na odpowiedź z komputronika... Miałem dostać
 informację o takich laptopach w które można wstawić aż dwa dyski
 2,5 calowe...

Czekam też na zdjęcie rusztowań, żebym mógł pojechać do sklepów i
 obejrzeć te komputery...

Jest lipiec -- w lipcu chyba są niskie ceny... Gorąco ;) ludzie
 nie mają głowy do zakupów, są na wakacjach, zazwyczaj
 zagranicznych...

-&-

Acer na dwóch dyskach mechanicznych i jedynym SSD oraz małym
 RAMdysku pracuje niemal bez lagowania... Jeśli laguje -- na
 procesorze, nie na dyskach...

17" -- w jedną stronę tyle samo ile ma Fujitsu-Siemens w
 poprzeczną o 4 cm więcej... Dłuższy bok jest dłuższy o 4
 cm...

&_&

Pokombinuję jeszcze z jakimś Chrome-Osem... Oczywiście obok
 Windowsa i Linuxa, a nie zamiast...

--
Eneuel

----Android NewsGroup Reader----