Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Acerze Athlonem jest u mnie

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Acerze Athlonem jest u mnie
From: Eneuel <eneuel@gmail.com>
Date: Mon, 18 Jul 2022 18:35:14 +0200 (GMT+02:00)
_Master_

: domagam się NASA na 10 Tera żeby uratować 30 lat pracy wydawnictwa

Właśnie dowiedziałem się z internetu, że informatycy w Polsce
 zarabiają kilkadziesiąt tysięcy zł miesięcznie i nie mają
 problemów z zatrudnieniem -- pracodawców jest ponoć bardzo
 dużo...

2% Twoich poborów miesięcznych wystarczy na uratowanie 30 letniej
 pracy wielu ludzi... Nie stać Cię na takie poświęcenie? Na Twoim
 miejscu chyba nie zastanawiałbym się nawet jednej sekundy... To
 nie musi być NAS -- wystarczy zwykły dysk, nawet 3,5
 calowy...

Ponoć 40000 zł miesięcznie za informatyka to żadna łaska ze strony
 pracodawcy...

&_&

Inwestowałem znacznie więcej w tak zwane cudze sprawy, traktując
 je jako wspólne...
Słaby z Ciebie pracownik, jeśli nie chcesz dorzucić tak zwanych
 paru groszy od siebie...

Jeśli z Ciebie aż taki twardziel -- może zainwestuj? Może za jakiś
 czas wydawnictwo od Ciebie kupi ten dysk -- płacąc dziesiątki
 (może i setki) tysięcy zł... Archiwa potrafią być cenne...

--
Eneuel